fredag 11 april 2008

Fler bilder till mappen

Under några dagar har jag dokumenterat mina elevers arbeten och det som sker i klassrummet. Det är väldigt roligt att bygga upp mappen med bilder som jag kommer att kunna använda vid olika tillfällen. Speciellt roligt blir det när eleverna själva kommer med förslag.Ett vackert äpple innan det äts upp på rasten. Mycket användbart i bildundervisningen. Härligt när eleverna ser det man själv upptäcker.
Jag har jobbat vidare med powerpointdelen och tränat på det vi lärde oss på workshopen. Sen blev jag sjuk. Nya tag nästa vecka.
Mina veckobrev har verkligen förändrats den senaste tiden.Det finns både rubriker och bilder. Jag lägger fortfarande till mitt eget signum i form av fåglar.

1 kommentar:

ulrikas blogg sa...

Vilka härliga bilder det känns som du blivit ett riktigt proffs på att hantera bilder, kul.
Ulrika